מדיניות החזרים וביטולים
-
מדיניות החזרות מוצרים וביטולים היא בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. ובהינתן סתירה חלילה בין הוראות קוגנטיות המצויות חוק הגנת הצרכן לבין מדיניות ההחזרים והביטולים, תגברנה ההוראות הקוגנטיות שבחוק הגנת הצרכן.
-
בנוגע למוצרים שאינם בהתאמה אישית (ללא כל הטבעה או התאמה מיוחדת לפי דרישות המזמין): ניתן לבטל כל הזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר. הודעת ביטול תישלח על-ידי המזמין בכתב, לכתובת הדוא"ל praywithdawn613@gmail.com. קבלת זיכוי או החזר כספי בזיקה להודעת ביטול, כפופים לכך שהמוצר יוחזר לחברה בתוך 14 ימים מבלי שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית בלבד. את המוצר יש להחזיר לחברה בתיאום עם החברה, לכתובתה הרשומה, ועל-חשבון המזמין. בהינתן הודעת ביטול תקינה והחזרת מוצר שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית כאמור לעיל, יושב למזמין הסכום ששולם (על-דרך זיכוי כרטיס האשראי) בניכוי דמי ביטול כדין (בשיעור של 5% מסך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך).
-
חשוב לציין: דמי המשלוח אינם חלק מעלות המוצר. ולכן, אלא בהינתן אי-התאמה, לא יושבו למזמין.
-
בנוגע למוצרים בהתאמה אישית (כולל כל הטבעה או התאמה לפי דרישות המזמין) – לא ניתן לבטל את הרכישה ולקבל החזר כספי. רכישת מוצר עם הטבעה אישית או עם כל דרישה אישית אחרת, מחייבת את החברה לפעול לשם הכנת מוצר שמתאים רק בעבורך. הזמנה זו היא "הזמנה אישית" המוגדרת כ"טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על-פי מידות או דרישות מיוחדות" כלשון סעיף 14ג'(ד)(4) לחוק הגנת הצרכן וכלשון תקנה 6(א)(2) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 (להלן: "התקנות"). לכן, לפי דין, הכללים הרגילים החלים על ביטול עסקאות מחמת חרטה, לא חלים על מוצרים בהתאמה אישית. ובהתאם, לאחר ביצוע "הזמנה אישית" לא ניתן לבטל את ההזמנה ולדרוש החזר כספי. בהתאם לזה, מבוקש להפעיל את תשומת-לב ושיקול-הדעת בטרם ביצוע ההזמנה; ולוודא כי לא בוצעה בשוגג הזמנה אישית. יובהר, כי לאחר ביצוע ההזמנה, לא ניתן יהיה לשנות את ההזמנה או השם אשר יופיע על-גבי ההטבעה.
-
ביטול או החזרה בשל אי-התאמה או פגם מהותיים: אם חלילה ישנה אי-התאמה מהותית או פגם מהותי במוצר שהזמנת, זכותך שיתוקן המוצר או לקבל מוצר חדש ומתאים או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי. במקרה כזה, החברה לא תגבה כל דמי ביטול. עם זאת, חובה על המזמין לבחון את המוצר מיד עם קבלתו, ולהודיע לחברה על כל פגם או אי-התאמה לאלתר ולא יאוחר מחלוף 48 שעות מרגע קבלת המוצר.
-
לא ניתן להחזיר/ להחליף מוצר עם הטבעה אישית שבוצע בהזמנה אישית. נא וודאו שאתם באמת רוצים את המוצר שבחרתם את הצבע הנכון ואת השם שביקשתם להטביע על-גבי המוצר.
-
ביטול עסקה מצד החברה: החברה רשאית על-פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה ובכל עת לבטל או להפסיק עסקה או מכירה או לבטל הזמנה, כולה או חלקה או את פעילות האתר כולו או חלקו. המזמין מאשר ומקבל זאת. הודעה על ביטול או הפסקה בעניין זה, תימסר למשתמש או למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי או תפעל להשיב כל סכום ששולם בגין המוצרים, אם שולם.
-
טעות בהצגת מלאי: אם יסתבר כי מוצר שהוזמן אזל מהמלאי והדבר לא עודכן באתר החברה, החברה רשאית לבטל את ההזמנה ולזכות בגין התשלום, או להציע למזמין פריט חלופי שווה-ערך לבחירת המזמין. מעבר לזה, הואיל והמזמין מבין היטב כי טעויות מעין אלו עשויות להתרחש – בפרט בהינתן הטכנולוגיה המעורבת בהצגת המלאי – למזמין לא תקום כל זכות; ולחברה אין כל אחריות לנזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם כתוצאה מטעות בהצגת המלאי.